Friday, May 13, 2005

How to charm me. (again I steal from the awesome Dooce. www.dooce.com)

Email conversation between Sardi and I:
Sardi: Morning. How are you?
Me: Good morning. I am feeling a lot better. I am almost normal again LOL how are you?
Sardi:You'll never be normal. That's why I love you! I'm good. Glad its Friday. *BIG HUGS* I miss you

I love how my friends know I'm totally not normal.

Another way to charm me is to tell me that I think like a head doctor. Thanks Eelayna! I totally would do that as a profession.. if I didn't hate school so darn much!

11 Comments:

Anonymous Erika said...

What is normal anyhow?

;)

11:23 AM, May 13, 2005  
Blogger Callie said...

Nope - no one normal here.

:-D

11:27 AM, May 13, 2005  
Blogger Danikabur said...

Well I don't know what normal is... but there is supposed to be such a thing. LOL

Yay! I have had over 1000 visitors. :D

11:37 AM, May 13, 2005  
Blogger Digitalicat said...

I've totally outed you now. You are so busted.

12:55 AM, May 14, 2005  
Blogger Danikabur said...

I love the post you made in regards to your discovery!

I also seriously love that (at least in one pic) I resemble a model!

Ok.. ok you totally got me. I'm not really Canadian. I'm really a HOT french model.

Now if only I could figure out how to say something in french.

1:51 AM, May 14, 2005  
Blogger Jeff said...

Truth:

Men fall in love through their eyes, women fall in love through their ears.

2:34 AM, May 14, 2005  
Anonymous lawbrat said...

Normal? LMAO. I'm not sure there is a normal person on this earth. I'm so glad you have such good friends that know the real you and still love you. Cherish that. Cherish being able to be the real you, and know you'll still be loved. :-)

10:02 AM, May 14, 2005  
Blogger marco said...

Like jjx says... My eyes are telling me that you are not normal at all... You are gorgeous!

;)

1:18 PM, May 14, 2005  
Blogger Eelayna said...

Well if there is such a thing as "normal", then Im 110% sure that Id fall under "different." Besides I dont see why anyone would want to be normal, its sounds boring! Thats I love you: your fun, retarted
outgoing...........theres not enough room to list everything amazing about you! And the reason #1 reason your not normal is, you honestly say it like it is and how you feel!! A great quality that I havent found in many! Your a beautiful person!!!

3:02 PM, May 14, 2005  
Blogger freydo said...

great site. i'll definitely come back and will blogroll it.

and thanks for the info on expedia :)

5:46 PM, May 14, 2005  
Blogger Danikabur said...

jjx ~ that is definitely true. Too bad its so easy for guys to lie.

lawbrat ~ Yeah I love the fact that I can totally be myself around my friends. Thats what I am looking for in a guy. So far haven't found that.. lol

sleepless ~ Thank you!

eelayna ~ Considering the two of us are so much alike I'd definitely say you aren't normal either.

freydo ~ Thanks! You're welcome for the expedia info.

7:59 PM, May 14, 2005  

Post a Comment

<< Home

free web page counters eXTReMe Tracker